czwartek, 4 sierpnia 2011

4.08.11



pasta warzywno-łososiowa, tosty z chleba pełnoziarnistego

Przepis( 2 porcje)
-150g serka naturalnego 0%
-1/4 sporej papryki
-pół marchewki albo 1 mała
-3 łyżki kukurydzy
-1 ząbek czosnku
-3 łyżki ścinek z łososia
-szczypta pieprzu Cayenne
-2-3 łyżeczki ziół prowansalskich
-łyżka ketchupu Heizn

Paprykę kroimy w drobne kosteczki, marchewkę myjemy ,obieramy i ścieramy na tarce. Dodajemy kukurydzę, przeciśnięty przez praskę ząbek czosnku oraz ścinki. Mieszamy.
Doprawiamy ziołami i pieprzem. Na koniec dodajemy serek oraz ketchup i mieszamy raz jeszcze aby wszystkie składniki się połączyły.
Odstawiamy na chwilę, a tym czasie wkładamy do nagrzanego do 220 C piekarnika na 7 minut kromki chleba :)

SMACZNEGO !

8 komentarzy:

  1. Mimo, że pasta brzmi bardzo kusząco, ja jednak uparcie stoję przy słodkich śniadaniach. Mama jest wielką fanką łososia, więc pewnie w najbliższym czasie zrobię jej śniadanko z taką pastą, bo wgląda naprawdę smacznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie pasty, ostatnio zrobiłam sobie taką z jajkiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda rewelacyjnie. Ja często robię podobna z makreli :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna pasta, co dziwne, z kukurydzą nigdy nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za wytrawnymi pastami na ciepło, ale sam pomysł na sniadanie mi się podoba.. wiadomo, każdy ma swoje smaki :)
    Za to takie tościki to cud <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie pasty, chociaż na ciepło nigdy nie próbowałam ich jeść. Jeszcze przyjdzie na to pora. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardziej lubię wytrawne śniadania - więc to jest cosik dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie ciepłe tosty,a pasta prezentuje się wyśmienicie;)

    OdpowiedzUsuń