środa, 3 sierpnia 2011

3.08.11



kakaowe pancakes z kawałkami bananów polane miodem i jogurtem naturalnym

Przepis na dwie porcje ( 8 sporych i grubych placków:))
-3 łyżki mąki pełnoziarnistej
-2 łyżki cukru brązowego
-po 2 łyżeczki cynamonu i kardamonu
-1 łyżeczka proszku do pieczenia
-1 duża łyżka ciemnego kakao
-2 małe banany
-2 łyżki serka naturalnego
-2 łyżki mleka
-1 jajko
-1 białko

W jednej misce wymieszać suche składniki, odstawić na bok. Do drugiej miski pokroić drobno banana ( najlepiej w ćwiartki) , dodać serek i wymieszać. Następnie dodać jajko i białko z jajka , mleko i dokładnie wymieszać . Powoli połączyć suche z mokrym tak aby banan był w miarę w całości i smażyć na rozgrzanym teflonie :) Jeśli mieszanina jest za gęsta dolewamy mleka :)
Placki są naprawdę sycące więc nic już do nich nie jadłam, jedynie polałam jogurtem i miodem

SMACZNEGO !

13 komentarzy:

  1. Wyglądają genialnie i tak też pewnie smakowały. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam, czekam na przepis. ; p

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiesz, że u mnie dziś bardzo podobnie? :) Pycha, ślinię się na myśl o czekoladzie i bananach..:3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię wszystkie placki, ale takie z połączeniem kakao i banana uwielbiam. Pyszne śniadanko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ile schudłaś dzięki takiej zdrowej diecie i jak długo już tak jesz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, w prostocie siła;) Ciekawe,kakaowe placuszki;) muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  7. INFINITY---> Mówiąc ogółem to od lutego udało mi się zrzucić ok. 5 kg co dla mnie jest wystarczająco, chociaż czasem nie mogę się powstrzymać i zdarza mi się przytyć 2 kg które potem muszę niestety jakoś zgubić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jeśli coś jest zrobione z bananów i kakao to jest wprost idealne dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuję, bo na widok twoich potraw przyprawia mnie o ssanie w żołądku

    OdpowiedzUsuń
  10. These look and sound delicious, if only I had time, maybe at the weekends! Great food canvas click here too see!

    OdpowiedzUsuń
  11. I do love a pancake! I would make wall art out of these photos.

    OdpowiedzUsuń
  12. Everyone loves a pancake, canvas art pictures most people cant wait to get a mouthful!

    OdpowiedzUsuń
  13. What a wonderful recipe for canvas wall art these delicious looking pancakes!

    OdpowiedzUsuń