poniedziałek, 1 sierpnia 2011

1.08.11


pancakes z pesto pomidorowego, pomidor

Przepis :
-2 łyżki mąki pełnoziarnistej
-3/4 łyżeczki proszku do pieczenia
-1 łyzeczka suszonego cząbru i majeranku
-2 łyżki sera kremowego 0%
-1 całe jajko + 1 białko
-2 łyżeczki pomidorowego Pesto Rosso

Mieszamy ze sobą w dwóch oddzielnych miskach składniki suche i mokre, następnie je łączymy ze sobą. Smażymy na rozgrzanym teflonie aż na powierzchni pojawią się bąbelki i przewracamy na drugą stronę i smażymy ok. 3-4 minut .Mi z tej porcji wyszło 7 placuszków :)

10 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać przepisu!
    Boooskie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają, chętnie takich skosztuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszne pankejki - u Ciebie znów na ostro. ;) Czekam na przepis!

    OdpowiedzUsuń
  4. oo takich pancakes jeszcze nie jadłam. nie mogę doczekać się przepisu, bo wyglądają przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Nigdy nie jadłam pancakes w wersji wytrawnej. Chętnie spróbuję, bo wyglądają naprawdę smakowicie. Jestem pod wrażeniem tego przepisu!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny przepis, chętnie wypróbuję
    p.s. świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wytrawne pancakes? Ciekawy pomysł.. wytaczasz nam nowe, wytrawne, śniadaniowe szlaki..:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam, pesto pomidorowe! jak dla mnie placuszki bomba!

    OdpowiedzUsuń
  9. What a lovely looking breakfast, I could eat that everyday!

    Jay

    OdpowiedzUsuń